Osigurajte sebi zaštitu kroz AirCover
AirCover je sveobuhvatna zaštita gostiju na Airbnb-u, koja je besplatna uz svaku rezervaciju. Uključuje zaštitu od otkazivanja domaćina, netačnosti u smeštaju i drugih problema kao što su problemi kao što su problemi sa dolaskom, kao i linija za bezbednost koja radi 24 sata dnevno.
Ako ste domaćin, saznajte više o AirCover-u za domaćine i nedavnim poboljšanjima koja smo uveli.
Garancija za zaštitu rezervacija
U malo vjerovatnom slučaju da domaćin mora da otkaže vašu rezervaciju u roku od 30 dana prije prijave, pronaći ćemo vam sličan ili bolji smještaj ili ćemo vam vratiti novac.
Ako domaćin otkaže vašu rezervaciju
Saznajte više o tome šta je zaštićeno i kako se traži nadoknada.
Garancija za prijavu
Ako ne možete da uđete u smeštaj, a domaćin ne može da reši problem, naći ćemo vam sličan ili bolji dom za trajanje prvobitnog boravka ili ćemo vam refundirati novac.
Ako ne možete da stupite u kontakt sa domaćinom
Kada budete imali potvrđenu rezervaciju, u konverzaciji za putovanje ćete imati imejl domaćina i broj telefona.
Garancija za pripremu smeštaja
Ako u bilo kom trenutku tokom boravka utvrdite da vaš smeštaj nije onakav kako je oglašen - na primer, frižider prestaje da radi i domaćin ne može lako da ga popravi ili da ima manje spavaćih soba nego što je navedeno - imaćete tri dana da ga prijavite, a mi ćemo vam pronaći sličan ili bolji dom ili ćemo vam refundirati novac.
Šta da radite ako smeštaj u kom boravite nije čisto prilikom prijave
Ako se prijavite, a smeštaj nije čist, obratite se domaćinu, a zatim nam se obratite. Probleme morate da nam prijavite najkasnije 72 sata nakon što ih otkrijete.
Ako nešto pođe po zlu tokom boravka
Preporučujemo vam da pošaljete poruku domaćinu putem Airbnb-a kako bi mogao da riješi problem. Ako ne možete da stupite u kontakt sa njima, možete da nam se obratite za pomoć.
Danonoćna bezbednosna linija
Ako se ikada ne osjećate bezbjedno, tu smo da vam pomognemo da dobijete prioritetni pristup posebno obučenim bezbjednosnim agentima koji će vam pomoći oko bezbjednosnih problema ili vas direktno povezati s lokalnim organima za hitne slučajeve, danju ili noću.
Zatražite pomoć ili se obratite Airbnb-u
Želite li da nas kontaktirate? Evo kako. Možete da nas pozovete ili pošaljete poruku u bilo koje vreme.
AirCover i vaša zaštita
AirCover vas štiti od mnogih problema koji bi mogli da se pojave tokom vašeg boravka, poput vrućine koja izlazi zimi, ali ne uključuje više manjih neprijatnosti, kao što je razbijeni toster.
Ako dođe do problema tokom vašeg boravka, preporučujemo vam da se prvo obratite domaćinu i proverite da li može lako da ga reši. Ako ne mogu, imate 72 sata od kada prvi put otkrijete problem da nam se obratite, a mi ćemo to proveriti. Ako utvrdimo da je problem zaštićen kompanijom AirCover, dobićete povraćaj cjelokupnog ili djelimičnog iznosa ili ćemo vam, u zavisnosti od okolnosti, pronaći sličan ili bolji smještaj.
Saznajte više o tome šta jeste, a šta nije zaštićeno kompanijom AirCover.
Imajte na umu da postoji nekoliko vrsta rezervacija sa zaštitom koje su više prilagođene njihovoj jedinstvenoj prirodi: Airbnb Luxe je u skladu sa Pravilima za ponovnu rezervaciju i refundiranje Luxe, a Airbnb doživljaji su zaštićeni našim Pravilima refundiranja za goste doživljaja.
Srodni članci
- GostŠta je i šta nije zaštićeno AirCover-omAirCover je program potpune zaštite koji je besplatno uključen u svaku rezervaciju i štiti vas od mnogih problema koji se mogu javiti tokom …
- GostZatražite pomoć ili se obratite Airbnb podršciDomaćini i gosti najčešće uspeju sami brzo da reše probleme. Istražite načine da dobijete pomoć koja vam treba pre, tokom ili nakon putovanj…
- GostAko vam domaćin otkaže rezervacijuAko vam domaćin otkaže rezervaciju, automatski ćemo vam refundirati ceo iznos.