Pređi na sadržaj
    Idite napred da biste videli predložene rezultate

    Da li Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti važe za moju rezervaciju tokom pandemije bolesti COVID-19?

    U našem zvaničnom članku je detaljno objašnjeno kako se Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti primenjuju na otkazivanja zbog bolesti COVID-19.

    Evo sažetka koji će vam pomoći da utvrdite da li rezervacija ispunjava uslove.

    Rezervacija ispunjava uslove ako važi sve dolenavedeno

    • Rezervisali ste do 14. marta 2020.
      • i datum dolaska je između sutrašnjeg dana i datuma 31. oktobar 2020.
      • i još niste otkazali
      • i još niste došli u smeštaj
      • i pandemija vas sprečava da dovršite rezervaciju

    Ako sve to važi, možete sami da otkažete; tokom tog procesa biće vam na raspolaganju opcije otkazivanja i refundiranja. Da biste otkazali u skladu s ovim uslovima, moraćete da dokumentujete ili potvrdite da niste u mogućnosti da dovršite rezervaciju zbog bolesti COVID-19.

    Napomena: Ako imate COVID-19, možete da otkažete prema pravilima bez obzira na detalje rezervacije tako što ćete se obratiti našem timu za podršku zajednici. Tražićemo od vas da to potvrdite dokumentacijom.

    Rezervacija ne ispunjava uslove ako otkazujete zbog bolesti COVID-19 i važi bilo šta od sledećeg

    • Rezervisali ste posle 14. marta 2020. ili
    • Datum dolaska je nakon dana31. oktobar 2020. ili
    • Već ste otkazali ili
    • Već ste došli u smeštaj

    Ako ne ispunjavate uslove i otkažete, iznos za refundiranje se određuje prema domaćinovim pravilima otkazivanja, a taj iznos ćemo prikazati pre nego što potvrdite otkazivanje. U tom slučaju, isplate domaćinima i refundiranje gostima obavljaju se u skladu sa pravilima otkazivanja koja ste prihvatili prilikom rezervacije.

    Napomena: Kada se rezervacija otkaže, Airbnb isplaćuje sve isplate koje potražuje domaćin i refundira gostu iznos koji potražuje u skladu sa domaćinovim pravilima otkazivanja. Zbog toga rezervacije koje su otkazane pre nego što je pokriće najavljeno ili produženo neće biti ponovo razmatrane.

    Dodatne opcije ako vaša rezervacija ne ispunjava uslove

    Ako su vam planovi fleksibilni, razmislite o tome da u dogovoru sa domaćinom pomerite rezervaciju na kasniji datum.

    Možete i da se obratite domaćinu i zatražite dodatno refundiranje, a ako pristane, može bezbedno da vam prenese novac putem Centra za posredovanje.

    Više detalja

    Nastavljamo da pratimo pandemiju bolesti COVID-19 i nameravamo da vas obaveštavamo o pravilima svakog 1. i 15. dana u mesecu. Ako vaša rezervacija počinje nakon dana 31. oktobar 2020., vratite se ovde na dan 1. oktobar 2020. da biste saznali novosti o ispunjavanju uslova.

    Srodni članci
    Da li ste dobili potrebnu pomoć?

    Prijavite se da biste dobili personalizovanu podršku

    Zatražite pomoć oko rezervacija, naloga i još mnogo toga.
    Registrujte se