Pređi na sadržaj
    Idite napred da biste videli predložene rezultate

    Šta su onlajn doživljaji?

    Onlajn doživljaji su interaktivne video sesije uživo, ograničene na male grupe.Oni omogućavaju pristup stručnim domaćinima i onlajn interakciju i odličan su način da se zbližite sa ljudima širom sveta.

    Razlika između doživljaja sa fizičkim prisustvom i onlajn doživljaja

    Onlajn doživljaji se održavaju na Zoom-u. Zoom je spoljna platforma u oblaku za video-konferencije i može da se koristi na stonim računarima, tabletima i mobilnim uređajima.

    Standardi kvaliteta

    Kao i doživljaji sa fizičkim prisustvom, onlajn doživljaji moraju da ispunjavaju standarde kvaliteta.Pored toga, onlajn doživljaji moraju da ispunjavaju i dodatne uslove.

    Utisci gostiju

    Gosti imaju 30 dana po završetku doživljaja da napišu utisak.Mogu da napišu privatni komentar za domaćina i javni komentar za buduće goste.Pročitajte više o tome kako funkcionišu utisci o doživljajima sa fizičkim prisustvom i onlajn doživljajima.

    Promene rezervacije

    Rezervaciju možete da otkažete najviše 7 dana pre početka ili u roku od 24 sata od rezervisanja, a da je izmenite možete najviše 72 sata pre početka doživljaja. Pravila za promenu postojećih rezervacija su ista i za onlajn doživljaje i za doživljaje sa fizičkim prisustvom na Airbnb-u.

    Cene

    Cene onlajn doživljaja se podrazumevano izražavaju po osobi. Gosti treba da rezervišu mesto za svaku osobu koja će učestvovati u doživljaju.Međutim, ako domaćin želi da se više gostiju pridruži sa jednog uređaja, može da obavesti goste da treba da rezervišu samo jedno mesto na stranici doživljaja u odeljcima Šta ćete raditi i Kako učestvovati.

    Refundiranje

    Kod onlajn doživljaja, gosti imaju pravo na refundiranje celog iznosa ako postoje tehnički problemi, poput problema sa zvukom ili slikom, koji se javljaju zbog njihovih ili domaćinovog uređaja. Kompletna pravila refundiranja celog iznosa možete pročitati u članku Pravila refundiranja za goste doživljaja.

    Centar za posredovanje

    Ako treba da pošaljete ili zatražite novac ili da platite dodatne usluge domaćinu ili gostu, u šta spada traženje refundiranja mimo pravila otkazivanja, koristite Centar za posredovanje.

    Da li ste dobili potrebnu pomoć?
    Srodni članci