Pređi na sadržaj
    Idite napred da biste videli predložene rezultate
    COVID-19 – novosti
    Da biste videli opcije otkazivanja i refundiranja, izaberite rezervaciju na stranici Putovanja. Naša Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti važe samo za određene rezervacije. Obaveštavaćemo vas svakog 1. i 15. u mesecu.

    Koje opcije imam za otkazivanje rezervacije smeštaja zbog korona virusa (COVID-19)?

    Najbolji način da saznate više o opcijama otkazivanja i rezervisanja jeste da pokrenete postupak otkazivanja svoje rezervacije. Kada započnete taj postupak, prikazaće vam se različite opcije u zavisnosti od toga da li je rezervacija automatski pokrivena našim Pravilima za slučajeve nepredviđenih okolnosti. U zavisnosti od detalja rezervacije, možda ćete imati opciju da zatražite otkazivanje od strane domaćina uz refundiranje celog iznosa, a da ne morate direktno da mu šaljete poruku.

    Za goste

    Ako rezervacija ne ispunjava uslove u skladu sa našim Pravilima za slučajeve nepredviđenih okolnosti, možete da proverite da li rezervacija ima fleksibilne opcije otkazivanja. Ako ima, možete da koristite standardne opcije za promenu ili otkazivanje koje su vam dostupne.

    Zahtev domaćinu za otkazivanje

    U zavisnosti od detalja rezervacije, možda ćete moći da zatražite otkazivanje direktno od domaćina, uz refundiranje celog iznosa. Saznaćete da li imate tu opciju kada pokrenete postupak otkazivanja.

    1. Idite na Putovanja i pronađite putovanje koje želite da otkažete
    2. Kliknite na opciju Prikaži detalje putovanja ili je dodirnite
    3. U pregledu kliknite na opciju Prikaži detalje ili je dodirnite
    4. Kliknite na opciju Promenite ili otkažite ili je dodirnite
    5. U odeljku Otkažite rezervaciju kliknite na opciju Dalje ili je dodirnite
    6. Izaberite COVID-19 (korona virus) kao razlog otkazivanja
    7. Kliknite na opciju Zatražite refundiranje celog iznosa ili je dodirnite

    Domaćin će imati 48 sati da reaguje, odnosno 24 sata ako rezervacija počinje u roku od nedelju dana. Ako domaćin pristane na otkazivanje, refundiraćemo vam iznos na prvobitni način plaćanja, zajedno sa naknadom za uslugu. Saznajte više o tome kako funkcioniše refundiranje.

    Ako domaćin ne pristane, i dalje možete da otkažete, a refundiranje će zavisiti od standardnih domaćinovih pravila otkazivanja.

    Druge opcije

    Ako rezervacija ne ispunjava uslove za Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti ili domaćin ne pristane na otkazivanje, uvek možete poslati poruku domaćinu preko Centra za posredovanje kako biste saznali da li želi da vam refundira veći iznos.

    Za domaćine

    Ako gost zatraži otkazivanje, primićete imejl u kome ćemo vas pitati da li pristajete na refundiranje celog iznosa. Ako je vreme dolaska u roku od 7 dana, moraćete da odgovorite u roku od 24 sata. U suprotnom ćete morati da odgovorite u roku od 48 sati. Da biste odgovorili na zahtev:

    1. Kliknite na opciju Odgovorite gostu u imejlu ili je dodirnite i otići ćete na Airbnb
    2. Kliknite na Refundirajte ceo iznos ili Odbijte refundiranje

    Ako pristanete da refundirate ceo iznos, to neće uticati na vaš status superdomaćina.

    Druge opcije

    Ako želite da otkažete rezervaciju zbog bolesti COVID-19, a to otkazivanje ne ispunjava uslove u skladu sa našim Pravilima za slučajeve nepredviđenih okolnosti, i dalje možete da otkažete rezervaciju, s tim što ćete možda snositi posledice.

    Srodni članci
    Da li ste dobili potrebnu pomoć?

    Prijavite se da biste dobili personalizovanu podršku

    Zatražite pomoć oko rezervacija, naloga i još mnogo toga.
    Registrujte se