Uputstva
•
Domaćin doživljaja
Šta da radim ako loše vreme utiče na doživljaj čiji sam domaćin?
Šta da radim ako loše vreme utiče na doživljaj čiji sam domaćin?
We take safety seriously. If upcoming weather conditions may be unsafe for guests, you may cancel the experience without penalty. Read the Experience Host Cancellation Policy for more info.
If you’ve already started the experience and weather conditions make it unsafe to continue, we strongly encourage you to end the experience for the safety of your guests. Refunds can be handled afterwards by contacting us.
Da li vam je ovaj članak pomogao?
Srodni članci
- Domaćin doživljaja
Otkazivanje rezervacije u svojstvu domaćina doživljaja
Termin doživljaja možete da otkažete iz kalendara. Gosti će biti obavešteni o tome i biće im refundiran ceo iznos. Mogu se primeniti posledi… - Gost
Zatražite refundiranje
Zahtevi za refundiranje, bez obzira na iznos, trebalo bi da se rešavaju preko našeg Centra za posredovanje. Podnošenje zahteva za refundiranje
Želite li da vam se refundira novac? Prvi korak je da pošaljete poruku domaćinu kako biste to rešili. Ako domaćin ne može da reši problem, m…
Zatražite pomoć oko rezervacija, naloga i drugih stvari.
Prijavite se ili se registrujte